dimarts, 7 de juliol del 2009

Vacances a Catalunya


Em faltava completar la secuència de fotos, ja que en les anteriors encara no m'havia remullat del tot. És tan increïble fer-se un vestit d'aigua! Ho heu de provar aquests dies de calor! Al nostre país, tenim la gran sort de poder gaudir d'una enorme diversitat de racons i paratges dignes de ser visitats. La seva situació privilegiada, fa que en una àrea geogràfica reduida, podem trobar gairebè a tocar uns dels altres, una gran varietat de paisatges, pobles i punts d'interés natural. Aquest estiu queda't de vacances a Catalunya!

4 comentaris:

Le poinçonneur ha dit...

M'encanten les fotos, Txe.

No aptes per cardíacs, per altra banda.

Bon estiu.

Emetorr1714 ha dit...

Un vestit d'aigua!
M'agrada... peró també m'agradaría assecar-la i contemplar la teva bellesa.

Un petó

yolanda ha dit...

hola bonica, que passa sex symbol!!! t'envio molts petons i abraçades. Felicitats pel bloc!!

yolanda

Anònim ha dit...

Descubrí este blog de casualidad, pero tus imágenes me han inspirado para escribir una pequeña historia erótica. Gracias por rellenarme la mente de ideas.